niedziela, 1 sierpnia 2010

W TAK ZWANYM MIĘDZYCZASIE...

Było sobie takie coś... raczej brzydka i dość niechlujnie wykonana skrzyneczka nie wiem od czego, chyba po jakimś trunku. Walało sie toto i w końcu miało trafić do śmieci...


Ale... w tak zwanym międzyczasie, to znaczy gdy moje chłopaki wybrali się na spacer... pożałowałam jej, bo jaka by nie była paskuda to jednak drewniana i wymodziłam takie coś:) I zaraz znalazłam zastosowanie w mojej kuchni:) Papier ścierny, farby akrylowe (takie zwykłe malarskie) i już.



Pozdrawiam urlopowo:) Nareszcie!!!:)


20 komentarzy:

Elle pisze...

Cuuuuuuuuudna :)
zresztą, co by nie mówić - z francuski napisem to wszystko wygląda klimatycznie :) co nie? :)

Pozdrawiam i udanego urlopu życzę :) Ja też "za chwilę" wyjeżdżam na wakacje :)

domilkowydomek pisze...

Tak tak, skrzyneczka po trunku. Wiem bo mam. trunek wypiłam z gośćmi a skrzyneczkę pozostawiłam. Tez pomalowalam i trzymam w niej Miloszkowe akcesoria toaletowe w jego kąciku :)

Świetnie ja zrobiłaś.
Pozdrawiam i zapraszam na candy do mnie

Bree pisze...

Rewelacja! Super Ci wyszla skrzyneczka, a jak pieknie i zgrabnie napisy Ci wyszly, pisalas od szblonu?Cudo. No widzisz, lepiej nie wyrzucac takich rzeczy ;) wystarczy spojrzec na nie inaczej ....
Pozdrawiam cieplutko i udanego urlopu!

Patrycja pisze...

Alez genialny pomysl! Ja mam takie skrzyneczki po winach, muesze cos pokombinowac:)

folkmyself pisze...

Cudnie ta skrzyneczka Ci się udała!

jolik2000 pisze...

No, moja droga, ja nie "winna" jestem, ale powiem ci, że pewnie za taką skrzynką z trunkiem porozgladam sie! Trunek poczeka, aż do mnie zagościsz, ale skrzyneczkę zaadoptuję jak ty. Mogę? Je vous en pris... Tylko powiedz mi jak ten napisik najlepiej wyczarować...

MariaPar pisze...

Świetny pomysł na skrzyneczkę.
Udanego urlopu

Unknown pisze...

Hehe, nie ma jak to kobieta dostanie troszkę wolnego czasu od rodziny, to se zaraz pracę znajdzie ;)
Fajna skrzyneczka przed, a po to już w ogóle bajka :)
Pozdrawiam Cię serdecznie

Klaus pisze...

Dziękuję za pochwały:) Dobre słowo to młyn na wodę dla moich zapędów pseudoartystycznych:)) Elle to prawda francuskie napisy działają cuda:) Joluś ja jestem bardzo "winna":) a pomysł żaden super oryginalny i jak najbardziej do 'odgapienia":) a napis...cóż też żaden magiczny sposób - po prostu namlowany odręcznie takim samym akrylem jak cała skrzynka tylko czarnym:)

Jolanna pisze...

Świetna !!! A jaki cudny wykaligrafowałaś napis, brawo !!!
Pozdrawiam cieplutko.

Sylvia pisze...

pomysłowo!

Ana.Anything pisze...

Piękna skrzyneczka!! Nawet nie wiesz jak długo szukalam czegoś w tym stylu po sklepach, żeby poustawiać moje parapetowe ziółka!! Dzięki za natchnienie!

niccada pisze...

Cudna skrzynka wyszla, niczym z journala! a napisy, jeslimoge spytac, czym droga Klaus, zrobilas? Pozdrawiam serdecznie

Klaus pisze...

witam niccada na moim blogu:) o napisach pisałam już wyżej:) są po prostu ręcznie namalowane, pędzelkiem farbą akrylową

Małgorzata pisze...

Skrzyneczka po metamorfozie jest absolutnie rewelacyjna...tak urocza w swojej prostocie. Naprawdę szczerze gratuluję...

Florentyna pisze...

Prześliczna!!!

aga pisze...

Prostota jest najpiękniejsza!Pozdrawiam i odpoczywaj:)

Dorota pisze...

to sie nazywa kreatywność:) śliczna skrzyneczka:)

jolik2000 pisze...

ej, kochana, to ty masz rękę, no no! ja bym w życiu takiej kaligrafii od ręki nie zrobiła, ale jakoś sobie poradzę, jak już skrzyneczka się u mnie pojawi. gdzie wypoczywasz Aguś?

Kasia pisze...

Ślicznie wygląda! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...