czwartek, 17 czerwca 2010

W DREWNIE DUSZA CZ. I 'WĘGIEŁ'



Pisałam już na początku bloga jak kocham się w drewnie, pod prawie każdą postacią. Podziwiam faktury, kolory, zapachy... to jak daje się kształtować zdolnym dłoniom, jak zmienia się pod wpływem czasu...
Gdziekolwiek jestem zwracam uwagę na architekturę drewnianą, na piękne detale w starym budownictwie jakich brak w dzisiejszych obiektach, na meble, przedmioty użytkowe... Oglądam, głaszczę (wiem zboczeniec:), wdycham... uwielbiam zapach starego impregnowanego drewna, który oszałamia gdy leżę latem z zamkniętymi oczami na rozgrzanym od słońca drewnianym pomoście... dla mnie to prawie afrodyzjak:)
Postanowiłam zatem dzisiejszym postem otworzyć serię poświęconą mojemu "zboczeniu". W przyszłości pewnie będą kolejne. Zdjęcia, które znajdą się akurat w tej serii dotyczą jednego miejsca, ale o tym nastepnym razem. Dodam jeszcze, że kolory nie są przekłamane (nie poprawiane), zdjęcia po prostu robione w ostrym słońcu aparatem analogowym i potem skanowane, stąd też jakość nie jest super niestety:( Wywołane, w wersji 'dotykowo-papierowej' wyglądaja o niebo lepiej.




7 komentarzy:

Asia pisze...

No to ja już czekam na następne:) Pozdrawiam cieplutko!

ushii pisze...

ano... dołączam do Kółka Zboczeńców :))

Atena pisze...

Tez uwielbiam, zwlaszcza zapach naturalnego drewna.
Pozdrawiam

Sklepik pisze...

Kocham i ja drewno a domy z drewna...kiedyś ieliśmy taki domek właśnie z początku wieku niemal, stał nad potokiem u stó lasu. Na końcu świata...pachniał słońcem....
Nie ma tego domu już...

ZiŁ pisze...

Pozdrowienia dla Analogowca! (To też zboczenie.)

Klaus pisze...

dziekuję wszystkim "drewnianym zboczeńcom":) może jakieś stowarzyszenie?:) zaczniemy szukać magicznego przepisu na zamknięcie zapachu drewna we flakoniku perfum...:) witam też nowych gości i zapraszam serdecznie do kolejnych wizyt.

Anik pisze...

Ja tez lubię dotykać i wąchać drewniane budynki...jakoś nie postrzegałam tego jako zboczenia hahaha :)

A mój analog leży gdzieś w pudle...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...